torsdag 21 maj 2009

En helt vanlig ledig torsdag, med inslag av barnslig humor...

Jag sov till 12 idag. Det händer faktiskt inte så himla ofta längre, oftast brukar jag masa mig upp vid 10 de dagar jag stänger av väckarklockan.

12 vaknade jag i alla fall och unnade mig lyxen att ligga kvar i sköna sängen och slötitta på tv en stund. Jag älskar att göra det, fast oftast känner jag mig så onyttig att jag går upp efter en liten stund. Idag hade jag redan bestämt att jag skulle ha en slödag, så det var inte så svårt att ligga kvar.

Så himla mycket mer har inte blivit gjort idag. Jag har, uppenbarligen, slagit på datorn, ätit frukost, vågat mig ut för att köpa mjölk på kvartersaffären. I kassan fastnade min blick på "Black Jack - kondomen för festliga tillfällen!", vilket fick mig att börja fnissa. Jag måste nog ha sex snart, jag börjar ju regradera... Killen som stod framför mig tittade lite konstigt bakåt, men det bjuder jag på.

Nu är det kaffe och låtinlärning som gäller. Har massor av nytt material att lära in tills nästa onsdag.

Inga kommentarer: