onsdag 27 maj 2009

Dilemma

Jag känner mig tråkig.

Inte för att jag egentligen har ett tråkigt liv. Jag är ganska nöjd med mitt liv. Men just nu gör jag ingenting. Det finns liksom en gräns för hur mycket jag kan blogga om sången, träningen och jobbet...

Jag vill gå ut mer, men just nu är det svårt. Jag känner mig så tjock och ful att jag har svårt att ta kontakt med människor (läs:killar). När jag inte själv tycker att jag är attraktiv, hur ska de kunna tycka det? Samtidigt, går jag inte ut så sitter jag hemma och då är det större chans att jag äter onödiga saker.

Dilemma...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Känner igen mig!

Jag har nog aldrig känt mig såhär stor o uppsvälld som nu, och så står sommaren inför dörren och man måste börja ta av sig. Fy fan.

Antoinette sa...

Det är förmodligen samma för oss bägge. Jag menar, när jag ser dig på bild tycker jag att du är jättesnygg!

Det sitter så djupt... Konstigt att man kan tycka så illa om sitt yttre när man faktiskt börjar gilla sitt inre?

Aurora sa...

Jag tänker att det kanske är lättare att gå ut, göra mer, på ställen där man inte behöver "visa upp sig" på samma sätt. Bio, fika, med kompisar. Så gör jag.

Antoinette sa...

Jo... Det är det absolut. Men jag vill ju ge mig själv chansen att möta folk (läs:killar) och flörta.. Fast just nu går inte det. Alls.