fredag 22 maj 2009

Listor! Det är roliga grejer det!

Din/ditt första...
operation: Jag gjorde en utvidgning av tårkanalen när jag var två, annars var det väl handen förra hösten.
piercing: 3 hål i öronen, that's it
sport: simning
husdjur: en blå undulat. Nej, fiskar! Men mitt egna husdjur var undulaten.
semester: Legoland när jag var fem!
konsert: Jag var på en konsert med Mikael Wihe med mamma när jag var ganska liten, vill jag minnas...
kärlek: Oj.. Jag vet att jag hade en kille på dagis, men vad hette han då...

just nu...
äter du: inget
dricker du: vatten och kaffe
ska du: lära mig två nya låtar
lyssnar du på: Min stämma på Somebody to love
väntar du på: att det ska sluta regna så jag kan ta en promenad
tittar du på: skärmen
har på du på dig: jeans, turkos t-shirt och fårskinnstofflor

din framtid...
barn: Kanske om jag hittar nån jag vill ha barn med.
giftermål: Se ovan, typ...
karriär: Har ju inget karriärsjobb precis, men hoppas ju komma igång med min egna firma snarast.

vad du föredrar...
kramar eller kyssar: jag vill ha båda. Det beror lite på.
kortare eller längre: föredrar längre killar, men lyckas oftast hamna med korta..
snygg mage eller snygga armar: armarna är viktigast.
busig eller lydig: busig

har du någonsin...
kysst en främling: ja. Jag gör så dumma saker när jag dricker tequila...
tappat bort glasögon/linser: Tappar alltid bort solglasögon
brutit ett ben:
rymt hemifrån: ja, fast inte så långt
röntgats: ja
krossat någons hjärta: vet inte. Tror inte det.
gråtit när någon dött: Har varit ganska förskonad, men när min katt avlivades var det hemskt.

Tror du på...
kärlek vid första ögonkastet: hoppas?
gud: inte enligt nån religion i alla fall
mirakel: vad räknas som mirakel?
aliens: ja.
magi: det vore väl kul? Men nej...
ett himmelrike: nej, men nån typ av reinkarnation kanske
tomten: nej
änglar: nja
transformers: Såklart! Hahahaha... nej!

blandat...
är du kär i någon: nej
önskar du att du bodde någon annanstans?: nej. Jo, på vintern.
tycker andra att du är attraktiv? Ja, det vet jag att de har gjort i alla fall. Fast jag förstår inte varför. Nu vet jag inte riktigt, har inte visat mig ute på ett tag...
dricker du? Japp, nån gång ibland så
använder du droger? Nej. Har aldrig gjort, faktiskt.
vilket shampoo använder du? Rosa PHC.
vilken parfym använder du? Issey Miyake Night
vad är du rädd för? spindlar, kackerlackor, att bli dödligt sjuk
gillar du att tvätta? jag gillar att ha rena kläder i garderoben

2 kommentarer:

Kaktusblomma sa...

Vad trevligt. Nu fick man veta lite mer om dig! :)
Kramar

Antoinette sa...

Eller hur! Listor is the shit! ;)