tisdag 21 oktober 2014

Tisdag

Jag hatar tisdagar, Måndagar är ingenting, det är tisdagar som är dagen då allt skiter sig, dagen då veckan är som längst, dagen då jag håller ihop som sämst. Så även idag, men den slutade faktiskt extremt mycket bättre än vad den lovade innan.
Jag är faktiskt jäkligt bra på vissa saker.

Nu är det en dag kvar, sen lyfter jag på minisolosemestern till sol och värme, glass och salta bad. Jag börjar få ont i halsen igen. Går och lägger mig typ nu och stannar eventuellt hemma imorrn kväll för att hinna krya lite, samt städa och packa. Och sova, innan klockan ringer 04.00. Senast.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha känner igen det där.. det är något galet med tisdagar. det är då alla galningar letar fram alla konstiga ärenden på jobbet. Tisdagar vill man bara försvinna.

Antoinette sa...

ja, det är djävulens dag, tisdag! ;) Usch!