fredag 3 oktober 2014

Äntligen!

Fredag kväll. Livet är bättre nu, i alla fall inne i mitt huvud.  Lite sång, lite tankeverksamhet, lite yoga och känslan av att helgen var på väg.. Så trots att det känns som att jag mest fått läxa upp folk idag (OBS, kollegor, ej barn) och till och med haft en ganska hetsig diskussion med en kollega, så känns det bra.
Däremot har jag tappat rösten. Nästan helt. Jag låter som att jag hamnat i målbrottet, mycket hes och sexig. Synd att jag inte har nån här i soffan att förföra, bara..

2 kommentarer:

Tears and pearls sa...

Måste börja med yoga på gymmet. Verkar så bra. Har varit på soft flex EN gång... och min yoga-dvd har inte varit framme på tre år... :/ Härligt att allt är lite lite bättre. Trots rösten. KRAM
Ps. Jag sms.ar "den där" angående om telenummer som vi pratade om förresten, kom jag på nu att jag skulle ju göra ;)

Antoinette sa...

Ja, du måste! Det är himla bra att göra det med instruktör också, särskilt i början. Tyckte jag iaf :)
Ah, ja men gör det! :)
Krya på dej nu, du med.. KRAM!