onsdag 22 oktober 2014

pirr. på ett av sätten.

Nu blev jag pirrig.
Inte nog med att jag åker till sol och värme aptidigt imorgon bitti och alltid blir galet drabbad av resfeber, oavsett om jag reser till andra sidan jorden eller till Göteborg. Extra pirrigt är det när jag reser själv, trots att jag gjort det förut och inte åker till någon okänd plats. Men det är som sagt inte allt.
Idag fick jag svar på ett av jobben jag sökt. Jag är en intressant sökande och de vill träffa mig på en "förintervju", alltså innan den formella intervjun. Nu blir jag både jätteglad och får lite ångest. Jätteglad för att jag faktiskt är väldigt intresserad av detta jobb, ångest för att jag vet att min chef kommer bli vansinnigt besviken om jag slutar. Men, jag måste ju tänka på mig själv. Det är som sagt ett jobb jag är väldigt intresserad av, hade det varit ett annat jobb, likadant som jag har nu, då hade jag nog struntat i det. Men det här vill jag inte strunta i.
Äh, jag vet ju inte ens om jag får det. En sak i taget.

6 kommentarer:

Tears and pearls sa...

Åh,vad roligt att höra! :D Hoppas det går bra! Och ha en fin weekend! <3

Antoinette sa...

Tack och tack! <3

Anna sa...

Åh vad roligt, jag håller tummarna för det jobbet då!

Antoinette sa...

Ja gör det! :) tack!

Iamtheloveliest sa...

Vad kul! Det börjar hända grejer nu!!

Antoinette sa...

Ja, jag hoppas! Ett vuxenjobb! :)