fredag 17 oktober 2014

Skriva bok

Alltså. Jag tänker inte hänga fast vid eller älta det här i bloggen, jag vill fokusera på roligare saker, men en av mina kollegor.. Vi är jäkligt olika, om jag säger så. Hon är duktig på sitt jobb, på sätt och vis, men hon och jag, vi passar liksom inte ihop. Varken personlighetsmässigt eller yrkesmässigt. Det är en stor anledning till att jobbet inte är roligt nu.
Men skit i det. Nu är det fredag. Jag har tränat och ätit thaimat (igen) och imorgon får jag äntligen klippa mig!
En annan kul grej, minns ni boken jag funderar på att skriva? Och att jag stötte på en snubbe i början på sommaren som tyckte att det var en asbra ide och ville vara med? Han hörde av sig ikväll och vi ska boka en träff och börja prata om saken. Det känns roligt, tänk om det verkligen kunde bli något? Jag tror ju på iden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Synd att man inte får välja sina kollegor. Det är svårt att hålla humöret uppe när det klinschar med personer man måste ha att göra med. Surt.

Spännande med bokprojekt!

Antoinette sa...

Just nu dränerar det mig sjukt mycket. Jag har svårt att hålla det ifrån mig. :/
Ja, hoppas på boken!