söndag 27 juni 2010

Som sagt..

Jo, men jag är lite less nu.
Jag vill vara hemma bland mina grejer, min säng, min soffa, min balkong... Min lägenhet, där jag inte behöver ta hänsyn och inte behöver lyssna till... gnat. Älskar min familj, men ibland hakar de upp sig.
När det dessutom regnar och åskar en hel dag, så man är inne med varann hela tiden...

Fast det har varit jättemysigt att vara här. Och är egentligen helt ok att vara här nån dag till. Imorrn ska vi till ett kombinerat café och loppis här i trakten och sen åker vi till stan. Och tidigt på tisdag går planet hem.

Jag har i alla fall fått vila. Är färdigvilad, nu vill jag hem och ta tag i alla idéer.

2 kommentarer:

-= Steamboat Willie =- sa...

Kombinerat café och loppis låter kul. Jag träffade på ett inte så långt från Grums och hittade lite roliga saker där.. Lite att läsa, liksom.

Antoinette sa...

Det är supermysigt!
Älskar loppisar. Fast jag är mer ute efter glas och porslin än böcker.