söndag 6 juni 2010

Heja Sverige! (mitt sätt att fira nationaldagen...)

Repris på gårdagen, fast med ännu mer sol. Igår blev det ju molnigt ganska snabbt.
Inte idag. Några vita bulliga moln syns på himlen, men ännu inte i närheten av solen. Jag sitter på balkongen och smälter, minst sagt. Det bara rinner om mig.
Så det vore väl fasen om det inte blev lite färg på kuppen.

Jag kan sitta nån timme till, sen är det dags att fixa till sig och åka och repa. Blir nog ett ganska soft rep dock. Vi har pratat om bubbelpool och skumpa. Låter som en bra plan i mina öron.

3 kommentarer:

Varför vara perfekt.. sa...

Har suttit i slottsskogen här hemma och firat nationaldagen med lite vin, sallad o vänner och Göteborgs symfoniorkester som musik

Kattis sa...

Bubbelpool & skumpa låter inte dumt alls :)

Antoinette sa...

VVP: åh, det låter häääärligt!
Katie: Det var inte dumt. Inte ett dugg. :)