torsdag 3 juni 2010

Slut som artist... nä, inte riktigt.

Jag var helt slut igår efter Smaka på Stockholm.

Det är bara att inse. Jag pallar fortfarande inte för stora folksamlingar. Jag kan inte sortera intrycken, det blir för mycket. Det går bra så länge jag stod vid vårt bord, men så gav jag mig iväg för att köpa glass. Helt hysteriskt. Folk överallt. Folk framför, folk bakom, folk ivägen, folk som knuffas... Det blev ingen glass, jag gick tillbaka till bordet och väl där fick jag ett bryt. Och så skämdes jag för det, såklart. Tur att jag har så fina vänner omkring mig, som inte överreagerar på mina utspel.

Det suger att inse att jag inte är som förut, att jag inte kan fokusera. Inget filter. Det suger, jag blir så irriterad. Men samtidigt, det är ju så det är. Jag får lära mig att acceptera den sidan hos mig själv.

Själva sjungandet gick bra. Vädret var fantastiskt. Men jag är glad att jag har hemmakväll ikväll...

Inga kommentarer: