lördag 12 juni 2010

softarlördag

Tänk att det kan vara så skönt att vara bakis.
Jag vaknade vid tolv idag. Egentligen för att jag trodde att jag hade tvättid. Det hade jag visserligen, men inte förrän klockan tre.
Himlen var full av gråa moln, regnet låg på lut... Passade mig perfekt en dag som denna. Vet inget jobbigare än att vara bakis när det är strålande solsken.
Tog en promenad bort till Coop, handlade lite viktiga bakisförnödenheter såsom Cherry Garcia (japp, jag pausar VK just idag. Imorrn kör vi igen), ovenbaked chips, pizzakit och melon.
Resten av dagen har jag varvat tvättstugan med säsong 7 av projekt runway.

Förresten, en tjej blev nedslagen och våldtagen i mitt bostadsområde inatt, ca en timme innan jag kom hem. Väldigt obehagligt.

2 kommentarer:

Maria sa...

Fy fan vad obehagligt! Se till att alltid ha mobilkontakt med någon när du går hem på kvällen!

Antoinette sa...

Jo, jag ska. Läskigt med överfallsvåldtäkter, jäkla knäppskallar!