lördag 5 juni 2010

Solpaus


Paus från solen. Det blir varmt på min balkong. Underbart.

Jag sitter där och njuter i min nya solstol. Den tar upp nästan hela balkongen, men det struntar jag i, för det är alldeles underbart att sitta där.

Den var slut i lagret, men jag fick köpa visningsexemplaret med 10% rabatt. Jag köpte även ett parasoll, ett sånt där som man kan skruva fast i balkongräcket. Fast när jag kom hem visade det sig att det inte gick att skruva fast i mitt balkongräcke, för det var för tjockt. Så om nån vill köpa ett marinblått parasoll, hör av er.

Nä, en kopp kaffe till, sen ännu ett pass på balkongen, sen till affären...

3 kommentarer:

Anna sa...

Har du inget litet bord på balkongen som det går att skruva fast i?

Antoinette sa...

jo, det går faktiskt, provade just :)

Anna sa...

Vad bra, det var min plan om det inte skulle funka att skruva fast på mitt räcke.