lördag 12 juni 2010

party on...

Full som en kastrull!
Andra dagen i rad, typ.
Igår var vi på räkkryssning med jobbet. Det blev en del vin och sen öppnade jag imorse. Vet inte om det spelade in, men det blev en del glas vin och jag var trött. Vaknade dessutom tidigt som satan och kunde inte somna om. Så jag sov ca 4,5 timmar inatt.

Idag var det examensfest. Var extremt osugen, men kom igång så småningom. Och visst, det var kul. Fast ganska trist musik och min fuskskinnjacka försvann. Den var verkligen spårlöst borta. Fast jag överlever väl.

Imorrn planerar jag att vara bakfull och trött.

3 kommentarer:

Kattis sa...

Jihoooo! Party party! :D

(säger jag som är nedbäddad i soffan med jordens dunderförkylning).

Trist med jackan. :(

Anna sa...

Hallå ja, hur är läget nu då? Följer du planen haha!

Antoinette sa...

Jamen jag är ganska stolt över att jag kom iväg! :)
Planen funkar! ;) Sitter och kollar säsong 7 av fashion runway och äter ovenbaked chips. Helt ok :)