söndag 1 november 2009

Funderingar kring trötthet

Hur kan man vara så trött?

Jag sover och sover. Igår gick jag och lade mig före 12 och ändå låg jag i sängen till halvelva idag. Fascinerande.
Det är bara att inse och acceptera, hösten tar på mig.
Jag tror i och för sig att träning skulle vara en bra grej. Att det ska vara så svårt att komma igång, jag vet ju att jag mår bra av det! Imorgon finns inga ursäkter, imorgon är det jag som går till gymet och fixar över mitt träningskort och sätter igång! Jag vill, jag ska, jag kan!!!

Kanske det här med att söka nya jobb tar lite också. Fast det ger ju med. Jag vill verkligen ha ett nytt jobb nu. Och ännu viktigare, en ny lön. Jag är så less på att vara pank!

Nu ska jag dricka kaffe och ge mig ut på en promenad, då kanske jag blir piggare. Sen är det bara att förbereda för repet ikväll.

Inga kommentarer: