söndag 8 november 2009

Åh vad jag mår dåååååligt!

Jag är sjuuuuk!
Eftersom jag är singel och alltså inte har nån att plåga med beskrivningar av symptom och hur eländigt jag mår, så får bloggen stå till tjänst!
Det gick nämligen inte att sova bort det här eländiga.

Vaknade imorse med ont i halsen, efter att ha svettats floder under natten. Jag skämtar inte, jag var tvungen att stiga upp och det rann svett på ryggen. Droppar.
Nu har jag inte lika ont på bara ena sidan, ontet har mer flyttat sig till mitten, men jag känner mig seg, det kliar i öronen och allt känns blä helt enkelt.

Fast jag tänker ändå gå och jobba imorrn. Försöka i alla fall.

2 kommentarer:

Maria sa...

näeh! jag vet hur det känns när man inte kan med att vara sjuk; men tror du inte att din chef och dina kollegor hellre vill att du stannar hemma? krya på dig och ta hand om dig!

Antoinette sa...

Jag får se. Ska inte ta några beslut ikväll, utan vi får se hur det känns imorrn bitti. Vem vet, förkylningen kanske försvinner under natten? (hoppas, hoppas, hoppas)