lördag 14 november 2009

En lista, ja tack!

Men en lista, det var väl längesen!
Nu gäller det bara att inte sno Annas svar... Hur många grejer på A finns det egentligen?

1. Vad heter du: Antoinette
2. Ett ord på fyra bokstäver: Ande
3. Flicknamn: Annika
4. Pojknamn: Anders
5. Yrke: Arkitekt
6. Färg: Aquablå
7. Klädesplagg: Anorak
8. Mat: Ananaspaj
9. Sak i badrummet: ansiktskräm
10. Plats/stad: Avesta
11. En orsak att vara sen: Avfrostning
12. Något man skriker: Aj!!
13. Film: Apocalypse now
14. Något man dricker: Ale
15. Band: Aerosmith
16. Djur: Apa
17. Gatunamn: Allvädersgränd
18. Bil: Alfa Romeo
19. Sång: Addicted
20. TV-program: Aktuellt

4 kommentarer:

Anna sa...

Arkitekt!!! Jag kunde för mitt liv inte komma på ett endaste yrke på A, därav mitt svar... Men du snodde mitt ord ande!

Antoinette sa...

Jag snodde anorak också såg jag... ;) Fast inte med mening, men det fanns fan inget annat klädesplagg på A!!! :D

Anna sa...

Haha, nej det gör nog inte det. Visst var det lite klurigt bitvis. Jag la ju till Katies också och körde fast på köksgrej och insekt..

Antoinette sa...

Aha! Kanske man skulle göra... :)