måndag 30 november 2009

Resultat!

Minus 1 kilo. Trots mens.

Dock kände jag mig så slut idag när jag kom från min andra intervju på stället jag söker jobb på, att jag köpte mig lite naturgodis. Får väl sota för det sen.

My god, vad de grillade mig idag. De frågade massa läskiga frågor, bland annat varför jag inte lämnat min förra chef som referens. Det var ju för att vi kom ihop oss precis när jag slutade där, vilket jag berättade. känns ju sådär att berätta att man bråkat med chefen, men det är lika bra att tala sanning. Det var tre år sen och om de tycker att jag verkar bra får jag nog jobbet ändå. Så får vi se om jag tar det. Lite beror det på lönen.

Det kommer bli rätt så tufft. En helt ny verksamhet, massor av chans att sätta sin prägel, men samtidigt en massa jobb för att få det att funka.

Inga kommentarer: