söndag 15 november 2009

Jobba jobba jobba

Imorrn ska jag gå och jobba.
Är jag frisk?
Nja, jag hade nog gärna stannat hemma en dag till. Men i så fall måste jag ha ett sjukintyg. Det känns besvärligt. Särskilt som läkaren jag pratat med under sjukdomen är min egen pappa.
Det enda som är bra är pengarna.
Jag får väl helt enkelt se till att jag tar det jäkligt lugnt på kvällarna denna vecka och går och lägger mig i tid.
Jag har ju ingen feber längre. Det enda är ju egentligen att jag hostar och att jag blivit så dålig av Tamiflun. Så, vi får se hur det går imorrn.

Äsch, fan, klart det går bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja fy faanm idag skall man tillbaka. Sov 2 timmar inatt, tjohoo... jag är stendöd.

Hoppas du klarar dig på jobbet, annars får du gå hem om det inte känns bra.

kram

Antoinette sa...

DEt gick.... men det var rätt tufft. Nu ska jag iväg på möte. Tjohooo...

Hoppas du hade en bra dag.
Kram!