onsdag 11 november 2009

Bra shit i förorten!

Inser att ännu en bra grej med förorten är att det är billigare, inte bara hyresmässigt.
I alla fall att hyra film. 35 spänn, jämfört med 50.

Jag har hyrt Dumpa honom. Känns som ett bra tillfälle att se den nu när jag inte är involverad med någon what so ever. Slipper känna igen mig.

Egentligen borde jag ha åkt till apoteket och hämtat Tamiflu, men jag gör det imorrn, tänker jag. En dag mer eller mindre... Jag är ju inte döende. Bara hostig, rosslig och jävligt seg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad tyckte du om filmen? Jag tyckte den var deprimerande som sagt.

Tamiflu is da shit ;o)

Antoinette sa...

Jag har inte sett den än, plötsligt fanns det vettiga grejer att kolla på tv, så... får bli förmiddagsnöje imorrn. Återkommer med recension. :)