lördag 31 oktober 2009

Det är väl lika bra att börja planera..

När man dricker rödvin kommer man på så mycket bra saker.
Igår kom vi till exempel på att det ju vore jäkligt kul med en ordentlig nyårsfest. Sagt och gjort. Idag har vi börjat kolla lokaler, cateringfirmor, fundera på vad det kan komma att kosta, planera utsmyckningen... Svart och silver ska det bli, möjligen med detaljer som bryter av i cerise.

Det ska bli en riktig nyårsfest. En tjusig, med långklänning och sånt. Trerätters, dans, såklart...

Känns riktigt kul! Hoppas vi får tag på en lokal bara.

Nån som vill komma?

7 kommentarer:

Anna sa...

Jag vill komma!

Antoinette sa...

Du är välkommen! :)

Anna sa...

Åh så himla kul det hade varit! Synd att jag jobbar bara.

Antoinette sa...

Ajdå! Vad synd!

Maria sa...

Jag har en stående nyårsfestinbjudan faktiskt, så jag kan inte komma. Men tack för inbjudan! Sådant värmer alltid. :)

Kattis sa...

Gud vad roligt det låter, jag skulle gärna gå! Fast jag har ju beställt en kort klänning till nyår. ;) (och sen ska vi kanske ha en egen lite gathering här hos oss i år igen.. men vi kanske ska tänka om :)

Antoinette sa...

Maria: Vad synd! Eller, roligt för dig.. ;)
Katie: ni är välkomna! Det är ok med kort klänning, om den är jäkligt snygg! :)