måndag 12 oktober 2009

Nytt Ica

Det bor väldigt mycket människor i Hägerstensåsen. Antingen det, eller så råkar alla alltid gå och handla samtidigt som jag. Det är nämligen alltid fullt ös på Ica, man kan knappt vända sig så är det nån ivägen. Inte är det så trångt heller, så det är inte det som är problemet.

Det är ett väldigt fint Ica. Lite dyrt, men fint. Jag gillar att handla där.

Jag börjar faktiskt komma i ordning någorlunda nu. Det är fortfarande lite rörigt i skåp och garderober, samt att inget sitter uppe på väggarna (vilket även gör att boklådorna är ouppackningsbara), men annars är det okej. Jag får ju släktbesök imorrn som ska sova här två nätter, då vill jag ju att det ska vara någorlunda klart. Även om hon vet att jag är mitt i en flytt.

Jag fick ledigt förresten. Fast inte sammanhängande. Jag är ledig på torsdag (blir då ons-tors) och på måndag. Det känns skönt som fan.

2 kommentarer:

Anna sa...

Skönt att du börjar få lite ordning och att du fick ledigt. Hoppas du får lite välförtjänt vila då! Kram

Antoinette sa...

Hoppas jag med! Jag är så tröööött... Önskar jag hade pengar så jag kunde piffa lite! :)