fredag 9 oktober 2009

Snart framme

Jag börjar se ljuset.

Igår flyttade vi in sängen, matbord och diverse kartonger. På lördag går det stora flyttlasset, sen är det "bara" att packa upp.
Inatt sov jag här för första gången. Det gick bra, jag var så trött att jag inte hade några som helst problem med att somna, men lite hann jag ligga och lyssna... Vad mycket ljud det är i en lägenhet. Ljud som jag förmodligen inte kommer att höra om nån månad, men som nu får mig att hoppa till. Jag håller på att lära känna den här lägenheten och jag tror vi kommer bli vänner.

Inatt sover jag nog hos pappa. Det blir liksom lättare, då vi ska upp och köra flyttlass tidigt på morgonen.
Jo, och så bad jag om ledigt några dagar snarast möjligt. Det verkar som att det skulle kunna funka, det vore ju jävulskt skönt. Komma ikapp.

Inga kommentarer: