torsdag 22 oktober 2009

En torsdag i livet...

Igår sökte jag sex jobb via mail. Idag har jag en intervju bokad.
Ibland går det undan...

Annars har jag faktiskt haft en bra dag på jobbet idag. Jag har spelat WII. Det är kul. Fast jag fick träningsvärk av pingisen, pinsamt nog.
Sen hade jag ett möte, som gick helt okej och efter det körde jag hem en person. Det tog tid. Det är tydligen nåt Europamötesgrejs (pinsamt ouppdaterad, jag vet), så det var poliser överallt. Och då var jag inte ens i stan.

Jo, så skulle jag besöka en ny galleria, tänkte jag, som öppnade idag. Köpa lite te för mina sista pengar.
Jag hann i princip bara in i gallerian så gick brandlarmet. Inget te idag.

Men snart är det helg...

4 kommentarer:

Anonym sa...

6 jobb!?! Shit, ni verkar ha mkt att välja på uppi Sthlm! :o) Här i Gbg är det ÖKEN på den fronten.

Hoppas du blir kallad på fler intervjuer o att det går riktigt bra!

Kram!

Antoinette sa...

Beror på vilken bransch man är i vet du... :)

Hoppas du hittar nåt snart!

Kram!

Kattis sa...

Ojdå, brandlarm? Så snopet. :O Min kollega har pratat om öppningen av den där gallarian i flera veckor... hoppas att hon hann kolla lite iallafall. :o)

Antoinette sa...

Ja... Förmodligen inget allvarligt. Jag får gå dit imorrn istället. :)