torsdag 1 oktober 2009

Mellanlandning

Har mellanlandat hemma hos pappa. Hela mitt bohag står i hans garage, själv lever jag i kappsäck. Imorgon kommer jag in i lägenheten och börjar tejpa. Sen är det bara att måla...

Jag köpte färg för 3000 igår. Herregud, vad dyrt det är! Och då hade jag till och med 20% rabatt. Okej, det blev ju förstår lite rollers, penslar och målartvätt också. Men jäklars vad det ska målas i helgen.

Jag vet inte om jag fattat detta riktigt än. Att jag har flyttat från söder. Vet inte, borde det inte kännas...sorgligare? Just nu känns det bara skönt, även om jag kommer att sakna båtarna. Men det var som min kompis, som hjälpte mig att flyttstäda igår, sa; det är nog bra med allt flyttstök och att man måste städa och bli less, då blir det så mycket skönare att lämna.

Ikväll ska jag i alla fall bara softa.

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag är så nyfiken på att se det färdiga resultatet sedan. Du måste visa bilder på ditt nya hem sen hörru!

Antoinette sa...

Klart jag ska!!! :)