torsdag 15 oktober 2009

Listor är bra när man inte kommer på nåt annat..

HAR DU?

Folköl i kylen: Nej
Något husdjur: Nej, men jag vill ha katt nån gång igen, när jag har tid.
Någon favoriträtt: mat med mycket sås? ;)
Någon pojkvän: Icke
Puder på dig: Nej, har haft hemmadag utan smink!
Några framtidsplaner: kryssning imorrn!
Någon sjukdom: depression, men den är bättre nu
Gymkort: japp, fast just nu används det inte så mycket...
Några kärleksproblem:Ingen kärlek - inga kärleksproblem...
En homosexuell kompis: Ja, flera
Duschat idag: Duschat, badat, färgat håret...
Någon kompis som snarkar: japp
Någon vän som spelar i ett band: Ja
Någon som förstår dig: kan man nånsin förstå nån helt?
Något beroende: sömn, mat... annars nej
Fikat idag: Ja
Nagellack: nope
Någon vän som bor i ett annat land: Ja, norge, usa...

VEM?

Avskyr du: översittare
Hånar du: Jag hånar inte
Delar du mest minnen med: Min familj, I guess..
Längtar du mest efter: oh, jag vet inte..
Stör du dig på: mycket folk i lokaltrafiken
Gosar du med: kudden...
Lagar mat: jag! Eller Kelda..
Diskar: jag...
Tror att den är någon: alla, hoppas jag

VILKEN?

Tidning läser du: lokaltidningen
Buss åker du oftast: 147, numer
Frisyr har du: oklippt och knallröd
Dag fyller du år: i år var det på en fredag
Årstid föredrar du: Sommar
Stad är du uppväxt i: en mellanstor stad i norr
VAD?

Gör du nu: funderar på att gå och lägga mig
Gör dig till en bra människa: jag är snäll. Oftast. och vill väl
Gör dig till en dålig människa: jag är ingen dålig människa, men ibland har jag jäkligt dåligt tålamod...
Vill du arbeta med: det jag vill starta eget i
Är roligast just nu: att jag är ledig på måndag!
Har du på dig nu: mysbyxor linne och hoodie
Har du för smink idag: nada!
Äger du för skor: ett gäng...
Har du för storlek i skor : 38,5
Läser du för bok: Om skönhet, av Sadie Smith
Ska du göra nu: kolla mitt konto och sen gå o sova..

2 kommentarer:

Aurora sa...

Om skönhet, vad roligt. Läste den för inte så längesedan, faktiskt till en kurs jag gick då :) Gillar du den?

Antoinette sa...

Aha! :)
Jo, jag gillar den. Jag gillade hennes andra böcker också.