söndag 4 oktober 2009

You say tomato...

Jag är helt slut.
Både i huvudet och i kroppen... Ryggen värker, axlarna ömmar. Blåmärken överallt, färg i håret..
Men nu är det klart.
Han som tapetserat innan, för 10 år sen eller vad det var, har gjort ett skitjobb. Så det blir bara så bra som det kan bli, men färgerna är bra nu i alla fall. Och jag har ett lila sovrum!!!
Inte heller rök pappa och jag ihop så mycket som vi skulle kunnat gjort. Han är underbar som hjälper mig, men han har en tendens att alltid, jag menar alltid, vara den som vet bäst. Så om jag säger nåt så måste han säga; ja, men... Och jag kan bli tokig på det. Blir lite You say tomato I say fuck you, till slut.
Men, som sagt, jag lyckades hålla igen ganska bra. Och nu är det klart. På torsdag kör vi första lasset, sen resten på lördag.

Ska man jobba imorrn? Fy fan...

3 kommentarer:

Kattis sa...

Spännande med lila sovrum, det måste du visa bild på sen! :)

Anna sa...

Haha, ja det finns ju just inga som kan driva en till vansinne som ens föräldrar. Skulle vara syskon då men det vet jag inget om.

Antoinette sa...

Katie: det kommer!
Anna: Skoja inte! Min bror har kastat fruktknivar efter mig...