söndag 11 oktober 2009

Mittemellan

Jag hatar när man är mittemellan. Jag vet inte vart allt ska vara, men jag orkar inte ha det ouppackat. Så nu gör jag det där som alla säger att man inte ska göra, jag packar upp allting och stuvar in det. Men det funkar för mig. Det är som att jag inte kan sortera i huvudet vart sakerna ska vara. Jag måste fylla skåpen för att förstå vart det saknas plats. Just nu saknar jag tex bra plats för lakan och handdukar.

Jag önskar att jag inte skulle jobba imorrn. Jag behöver ledighet. Tröttheten har mig fortfarande i sitt grepp. Imorse låg jag kvar i sängen i en timme bara för att jag inte orkade gå upp. Sen var jag seg hela dagen. Visserligen fick jag mens idag, men ändå. Ingen must kvar, ingen ork, ingen geist...

Hoppas hoppas att jag får vara ledig torsdag-fredag...

Inga kommentarer: