torsdag 20 augusti 2009

Teknik och lite annat

Ojoj.
Jag, teknikidioten, har just installerat ett nytt virusprogram.
Efter veckor av varningar så snart jag slår på datorn insåg jag att jag nog bör ha ett. Så, jag frågade lite vänner och fick tips om avast. Så nu testar jag det.
Helt själv installerade jag det, bra va!?

Jag är fortfarande sugen...
Fan, om jag var ihop skulle jag avleda suget med sex. Men nu är jag inte ihop, så det är inget hållbart alternativ. Är inte så sugen på ONS.
Kan inte menshelvetet komma nångång så det går över??? Hellre ont i magen än det här..

3 kommentarer:

A sa...

Jag hoppas för din egen skull, att det är ett ANTIvirusprogram? ;)

Fan, alla verkar pilska nu. Det kanske är något som går. Galna kåtsjukan.

Antoinette sa...

Jaja, jag säger ju att jag är en teknikidiot! ;)

Haha! Fast jag tänkte mest använda det som avledningsmanöver.. :)

Anna sa...

Hahaha, galna kåtsjukan! Det fick mig att dra på smilbanden här.