fredag 14 augusti 2009

re:semester

Nu har jag semester igen. 1 vecka.
Det ska bli härligt. Jag tänkte att jag skulle utnyttja tiden till att göra saker, samtidigt som jag vilar. Jag vet ju hur det kan bli annars, jag blir sittandes vid datorn flera timmar varje dag.. Visst ska jag unna mig sovmorgon, hallå, men jag vill inte vända helt på dygnet. Jag har saker som behöver bli gjorda.

Ska nog ha lite dataförbud, inte slå på datorn före 15. Det har funkat förr.
Jag måste fortsätta mitt flyttstädande. Börja rensa ordentligt. Olja in köksbänken vore nog inte så dumt heller.

Fast ikväll ska jag bara slöa..

6 kommentarer:

Maria sa...

Byter ni omedelbart om ni kan? Hur ska du göra med ditt gymkort?
Balkong hade dock varit en dealbreaker för mig, nu när jag har en vet jag att jag inte skulle vilja leva utan, det höjer livskvaliteten så väldigt mycket. Och det är ett bra område du flyttar till. Det har varit väldigt trevligt att ha dig som granne och hoppas att vi ses igen ändå. :)

Antoinette sa...

Alltså, ja. I princip. Vi tänker oss månadsskiftet sept-okt.
Alltså, jag längtar så mycket efter balkong så jag kan dö! Med sol hela dagen, dessutom...
Klart vi ses igen!!! Som sagt, bara ca 8 minuter med tuben till Hornstull!
Träningskortet ja, ska kolla vad det kostar att utöka det till flera gym. Vill inte riktigt släppa SATS Hornstull och det ligger ju så nära jobbet.. Annars, om det blir för dyrt, så blir det nog Liljeholmen.

Maria sa...

Ni kanske kan hyra flyttbil ihop, så om du flyttar först, så tömmer man bilen där och fyller med hennes grejer! ;)

Antoinette sa...

Haha, ja.. :)

Snälla pappa har lovat att jag får ha grejer i hans garage, så då kan jag flytta lite i taget. Plus att jag hinner måla om innan jag tar dit alla grejer.

Maria sa...

Jag hjälper till om du behöver, jag är stark, har lyft av tusentals pallar med lådor i mitt liv.

Antoinette sa...

Skitbra! :) Jag funderar på att bjuda in folk och sen bjuda på mat när flytten är gjord. :)