söndag 9 augusti 2009

Blind, döv och dum!

Nu ska ni få höra! Jag har varit ute! Och dansat!
En kompis hörde av sig och ville gå ut. Jag hade verkligen inte råd, men hon erbjöd sig att betala mitt inträde, så då hängde jag på. Och det var så kul! Så bra musik!
En sån lycka att bara få röra kroppen till musik. Jag riktigt kände hur endorfinerna sprutade fram i blodet.
Varmt var det. Jag svettades floder. Dessutom visade det sig att min tröja luddade av sig, så armar, axlar och bröst var täckta med svart ludd. Snyggt!
Men roligt var det.
Däremot hade jag ingen koll på det motsatta könet ikväll. Jag brukar inte ha det annars heller, men idag var det nog värre än nånsin. En kille hoppade tom ner och ställde sig mellan mig och min kompis och dansade mot mig och jag tänker att han bara... Ja, jag vet inte ens vad. Inte fattar jag att han flörtar med mig i alla fall. Min kompis bara skakade på huvudet...
Men jag fattar liksom inte varför nån skulle vilja flörta med mig?
Nästa gång får jag träna på att flörta... Höstens uppdrag, vid sidan av att gå ner i vikt.

Nu har jag tagit en resorb och två mackor, så nu är det sovdags.

Inga kommentarer: