fredag 7 augusti 2009

Bättre och bättre dag för dag..

Mår så mycket bättre!
Och inte bara för att jag druckit vin. Fast lite därför. Eller snarare att jag umgåtts med en trevlig människa i några timmar, en som jag inte känner så väl, men håller på att lära känna.
Jag fick höra att jag ser annorlunda ut än när vi sågs sist, i början på sommaren. Piggare, fräschare.
Det känns bra.
Vi pratade om allt och ingenting och plötsligt kom det fram att hon har samma problematik som jag. Depressioner. Det kändes också bra, inte att hon har haft de problemen, men att jag inte är någon paria, att jag inte är onormal. Jag vet att jag inte är det, men ni vet hur det är, man glömmer...
Sen fick jag en komplimang när vi gick från stället, för min kjol. Det var också roligt, för det var så himla oväntat.

Bra fredagkväll, med andra ord. Och imorrn är det middag med bästaste. Goda utsikter, alltså.