söndag 18 mars 2012

och nu är jag lite trött..

Intensiv helg.
Det är tufft att sjunga i en kör på så här hög nivå, särskilt när man är lite skör, för vi jobbar så sjukt hårt hela tiden. Det är tuffa krav, både från musikteamet (som jag iofs är en del av) och inte minst från mig själv.
Samtidigt finns även så himla mycket värme och kärlek. Lördagskvällen var en av de bästa på länge.
För att inte tala om idag, när vi var några som hade lite nedvarvning på en restaurang i Gamla Stan. Jag har inte skrattat så här mycket på jag vet inte hur länge. Så gott det gjorde.
Annars har jag varit ute hos pappa och vattnat katten i fredags. Jag ska dit igen imorrn. Jag är lite orolig för honom, i lördags morse klockan 5, när jag släppte in honom och han klagade högt för att jag inte ville vara uppe och sällskapa med honom, så var det som att han snubblade till och inte riktigt kom upp. Fast sen bar jag ner honom till maten, han åt med god aptit och gick och lade sig i soffan, så jag tror han var ok. Men han är ju gammal, skruttet, fyllde 18 i november.. Åker dit imorrn, som sagt. Hoppas hoppas att han mår bra.

Jag mår ännu lite bättre. Fortfarande tufft, mycket känslor av olika slag att tampas med, men ett steg i taget...

Inga kommentarer: