tisdag 27 mars 2012

Grattis till mig!

För idag är det min dag. Säkert många andras också, men för mig är den såklart mest min.
Jag har fått massa hälsningar från diverse sociala medier, sms och samtal. Till och med ett litet kort damp ner i brevlådan, från farmor.
Så fick jag en present från skatteverket också, massa pengar tillbaka på skatten. Hej, Hawaii!

En lite mindre kul grej är att jag lyckats dra på mig luftrörskatarr. Eller om det är pollenskit. Jag kände av det i helgen och igår, men tänkte att det var lite ångest för jobb och allt. Det gick förresten bra att jobba igår, jag tänkte väl ca 5 gånger att jag måste byta jobb och det är inte säkert att jag får gå ner i tid, men det var ändå ok. På kvällen åkte jag och M och slängde tjocktv:n, försökte shoppa lite och åkte sen hem och kopplade in smaltv:n och drack te. Då mådde jag ok, men kände mig lite grötig. Inatt vaknade jag av att jag inte fick luft.
Otäckt. Så det blev att stanna hemma idag. Tyvärr missar jag det akutinsatta mötet på jobbet. Jag som är så nyfiken. Förmodligen har vår VD sålt företaget, eller gått in i väggen. Vi får se, jag får ju reda på det så småningom.

2 kommentarer:

Tears and Pearls sa...

Grattis grattis! :) Hoppas det kommer att gå bra på jobbet! KRAM

Anna sa...

Grattis!