fredag 16 mars 2012

Lite bättre

Känslan är fortfarande av misslyckande, men jag närmar mig en bättre känsla hela tiden. Vänner, familj och yoga hjälper mig.
Idag har jag bestämt mig för att jag ska lära mig officepaketet ordentligt. Det finns gratis onlinekurser som jag ska börja med. Känner jag att jag behöver mer, eller bättre vägledning, så ska jag satsa på en kurs på något av utbildningsförbunden. Jag inser nämligen att jag behöver kunna hantera office bra för att bli aktuell för mer administrativa jobb, såna jag vill ha nu. Så, då är det ju bara att utveckla sig, helt enkelt. Det är ju inte som att det är onödiga kunskaper.
Det känns skönt att ta konstruktiva beslut. Det hjälper mig också i måendet.
Nu ska jag strax iväg och sjunga hela helgen. Det hjälper också, att få vara i extrafamiljen.

2 kommentarer:

Aurora sa...

Skönt att höra. Loggade in för att se om du mår bättre.

Anonym sa...

Yoga is the shit!! Stor kram!