lördag 10 mars 2012

det blir faktiskt lättare när man delar

Det  var en jobbig dag, torsdagen, men den avslutades ändå fint. Vi var på hans stamställe och åt. Där hade också många av hans kompisar samlats, vilket liksom gjorde det hela lite lättare. Vi sörjer inte ensamma.
Jag drack några öl och blev lite full, på ett behagligt sätt. Fick prata om det ena och det andra och dessutom höra att han spökat lite nere på gymmet för en av hans kompisar. Kändes fint. Så bra det kunde bli, liksom.

Annars är det mest yoga. Igår kväll och nu på dagen. Jag klarar 25 bryggor nu. Inte helt i följd, jag måste pausa lite mellan, men ändå. Kan jag fortsätta så här så kommer jag att ha sjukt snygga armar i sommar.
Jag har löst melodikrysset och nu ska jag städa. För jag ska på dejt ikväll och om det blir såpass intressant... Så vill jag inte ha ostädat. Haha. Lite är det för att jag helt enkelt måste städa också, det ser ut som ett bombnedslag här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att ni samlat er allesammans på hans ställe! Coolt också att han har hälsat på en kompis! Hoppas dejten blir trevlig. Kram

Antoinette sa...

ja det var fint att höra. :)
kram