söndag 11 mars 2012

Inget hångel

Mycket trevligt.
Mycket trevligt, men inget hångel.
3 öl och prat från 19.30 till klockan 1. Inga jobbiga tystnader.
Inget hångel.
Jag trodde nog det skulle hånglas lite. Var typ beredd på det. Lite sugen till och med.
Men inget hångel.
Men det kanske är normalt att inte hångla på andra dejten?
Jag vet inte, jag tappar kollen bland alla dejter och sexmail och grejer.
Han verkar intresserad. Jag menar, vi har ändå suttit där i ca 5 timmar och pratat. Oavbrutet. Fast vad vet jag.
Jag är i alla fall intresserad av mer.

Que sera och så vidare...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att du vill ha mer!! Då tar du steget till hångel vid nästa dejt!! Hejja!!

Aurora sa...

Åh älskar sådana långa pratmiddagar/öl/fikor.

Antoinette sa...

ja, vi får väl se om magkänslan hade rätt eller fel... har inte hört nåt än.