måndag 30 januari 2012

Men igen!

Usch och blä och ont i halsen och feber igen.
Vet inte om det var M som smittade mig. Han hade också fått ont i halsen i natt och kände sig febrig. Men, va fan, liksom. Vi sover ju inte ens ihop längre, ändå lyckas vi tydligen smitta varann. Då skulle man fan lika gärna kunna hångla.
Nä.
We don't go there.
Men det vore skönt att bli frisk, för jag har tittat igenom alla avsnitt av "Once upon a Time" som ligger ute nu och jag känner inte för att börja titta på nåt nytt...

3 kommentarer:

Pinglan sa...

Fy fasen för att bli sjuk igen.. Men enormt bra serie!! Har kollat på repriserna som är på söndagar. Råkar alltid missa dem som går på onsdagar?! Krya på dig!

Kira sa...

Du har verkligen otur. Dags att börja knapra vitaminer kanske? Om nu det hjälper. Krya på dig. Kram!

P.S Drömde förresten att jag hälsade på dig i natt. Du var jättetrevlig. :)

Antoinette sa...

Ja.. Bara att inse att man är gammal och sjuk numer.. Jaja. Vitaminer äter jag faktiskt redan..
Jag tror att det kanske inte var så bra att chocka kroppen och börja jobba heltid på en gång efter hösten, särskilt med tanke på extra börda iom showen. Jaja. Lätt att vara efterklok.

Haha, ja, klart jag är trevlig! Kanske blir en sanndröm nån gång? :D