söndag 29 januari 2012

sköna söndag

Skön helg. Bra helg.
Lagomt med slapp i soffan, öldrickande med trevliga människor och lite träning. Hade kunnat ägna lite mer tid åt tv-serietittande, hade tänkt göra det idag, men så ringde M och ville promenera. Jag kan liksom inte prioritera datorn framför promenad, inte när det är soligt ute. Eller kan... kan jag väl. Men jag hade ändå tänkt att det vore nice med en promenad, även om jag inte riktigt orkade dra mig ut på en all by my self.
Så, vi gick väl nån timme och sen tog vi en fika bland alla barnfamiljer som gett sig ut för att åka pulka och sånt där som barnfamiljer gör. Tror knappt jag sett så många barnvagnar på ett och samma ställe nån gång.
Värst vad vi umgåtts den här veckan då, förresten. Torsdag, fredag, söndag... 

Ja, sen avslutades söndagen med ett bra kvartettrep och en god middag.
Jag har inte alls lust att jobba imorrn. Helg är jävla mycket bättre. men det är iofs väldigt skönt att ha ett jobb den 25:e varje månad...

And now... Sängen.

Inga kommentarer: