måndag 16 januari 2012

och så här gick det

Nytt jobb idag alltså.
Jag hade stressat upp mig själv så att det nästan kändes löjligt lätthanterligt idag, men det får jag väl sota för imorrn.
Men den dagen, den sorgen.
Idag kan jag njuta av att jag var tillräckligt pigg för att jobba vidare med skrivjobb en extratimme hemma, samt följa med min favvoinstruktör på ett yogapass inne i stan.
Väl där lyckades jag krocka med en bodypumpstång såpass att jag nästan såg stjärnor och nu har en valnötsstor bula i pannan.
Men det känns ganska bra ändå. Min kropp älskar yoga, så är det bara.

Det där jag var orolig över förresten... Det löste sig.

3 kommentarer:

Pinglan sa...

Yoga är så underbart! Sen om man har en superbra instruktör blir det så mycket bättre! Hoppas bulan har gått ner idag! Kram

Anonym sa...

Var försiktig med huvudet där!

Antoinette sa...

Det är ömt som 17, men blev inte blått, som jag var rädd för..
Ja, min yogalärare sa att det var ett tecken, att jag måste vara mer uppmärksam och mer här och nu.. :S