torsdag 19 januari 2012

Inte den bästa av dagar

Jag är trött.
När jag är trött blir mitt filter spindelvävstunt.
Och det kanske inte är så konstigt. Jag går från 0-100 på 1 sekund och förväntar mig att klara av det utan att det ska bekomma mig. Så är det ju så klart inte.
Idag var en jobbig dag. Tycker inte att jag presterat 100 på jobbet, eller jag har gjort mitt jobb, men blir osäker och tappar självkänslan. Känner att jag borde.. Sagt saker på andra sätt, gjort annorlunda.

Och jag vet ju. Egentligen. Så jag fortsätter upprepa min grundtanke, den där jag har ändrat från att kasta skit på mig själv till; Jag är en bra människa, som ibland gör fel.

Helt enkelt.

4 kommentarer:

Saga sa...

Inga prestationer behövs för att vara en bra människa! Du är bäst!

Truth sa...

Du är inte bara bra, du är bäst! :)

Anonym sa...

Det är så himla lätt att vara kritisk inför sig själv! Och oftast är man grymmare än vad man tror! Kram

Antoinette sa...

fina ni. Tack.