måndag 23 januari 2012

en dag i taget

Dag 1 på veckan och allt känns ok. Tufft, men ok. Får jag bara min sömn, så ska nog det här gå bra.
Möte med de andra avdelningsansvariga idag och min vana trogen ställer jag krångliga frågor och ifrågasätter grejer. Lite kul att se hur stressade vissa blir av det. Egentligen kanske jag skulle hålla en låg profil, men jag kan liksom inte låta bli. Jag tycker att man måste fråga sig varför man gör saker, det är viktigt. Inte bara göra och göra. Jag funkar inte så.
Nu har jag väldigt lite lust att trava iväg på yoga, men det ska jag göra ändå. Jag vet att jag mår bra av det. Bara jag låter bli att dänga huvudet i body pumpstänger.

3 kommentarer:

Pettiwoman sa...

Haha känner igen det där. Man frågar varför och får till svar "därför". Ska jag göra något på ett speciellt sätt men inte köper det så ge mig en vettig förklaring till "varför"

Massa kvällskramar =)

Pinglan sa...

Ja, akta lilla huvudet!

Antoinette sa...

Ibland handlar det inte ens om att jag inte köper det, jag vill bara fråga varför ändå! För att se om det finns en tanke bakom eller ej... ;) Men, vad det stör vissa! ;D

Huvudet klarade sig fint. Fast jag har redan dunkat i bakhuvudet en gång idag, så det kanske fick räcka..