måndag 9 januari 2012

faktiskt känns det riktigt bra

Förutom att halsen och huvudet värker och näsan rinner så känns det väldigt bra just nu.
Första dagen på nya jobbet är avklarad. Det känns bra. Mycket bra.
Fast det kommer bli mycket jobb, så är det. Fiska upp ett sjunkande skepp, liksom. Men med de kollegor jag får så tror jag vi fixar det.
Jag tvivlar inte alls på att det kommer finnas gnäll, oenigheter, tjafs om småsaker och stora saker på den här arbetsplatsen. Så är det liksom alltid, det går inte att komma ifrån. Men, jag tror ändå att det blir bra.

Nu ska jag bara sluta vara så här larvigt förkyld.

3 kommentarer:

Kattis sa...

Vad bra att det känns bra! Är ju som roligare om man trivs. :)

Jag vill också bli av med larvig förkylning - hur göööör man?!

Aurora sa...

ÅH vad jag blir glad av att höra det. Krya på dig!

Antoinette sa...

:D
Om jag visste hur man blev av med skiten.. Jag försöker sova.. ta det lugnt.
Men längtar efter att träna!