fredag 27 januari 2012

första fredagen

Det kan man ju säga. Andra veckan på jobbet, men förra fredagen stannade jag ju hemma.
Och det är så skönt.
Egentligen hade jag bara tänkt slappa hemma, men så ringde M precis när jag stod och väntade på min thaimat, som jag skulle köpa med mig hem till soffan. Det var ju tur att jag såg det. Igår ringde han när jag var på väg hem till honom, för att be mig köpa dip, men jag hade telefonen på ljudlös och missade det. Det var inga glada miner nånstans när jag kom in genom dörren. Surgubbe var han, i flera minuter. I alla fall kom han förbi matstället idag och vi käkade och kom väl fram till att vi eventuellt går ut i kväll.

Fast jag vet inte. Nu har jag tagit ett varmt bad och hällt upp ett glas vin, så får vi se vart det tar oss.
Jo, och så sitter jag och byter youtubelänkar med hansombaravillhasex. Fast jag får nästan byta namn på honom snart, för nu är det mest sånt här vi ägnar oss åt..

Inga kommentarer: