lördag 28 januari 2012

Ingen utgång så långt ögat ser

Det blev inget med att gå ut.
Jag åkte visserligen ner till M, men klockan hann bli rätt mycket och så fastnade vi framför youtube och så blev klockan jättemycket. Nu sitter jag och väntar på t-banan. Han erbjöd mig att sova kvar, men jag åkte hem. Det svider fortfarande lite, den där gången när jag ville sova hos honom och han sa nej. Gick det inte bra då så går det fan inte bra nu. Dessutom vill jag inte sova med nån som tänker på nån annan.
Hur frestande det än är att få ligga nära nån.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä, man vill ju sova med någon som vill göra detsamma. Inte att de tänker på någon annan. Då kan det ju kvitta!

Antoinette sa...

Ja precis.
Hade kunnat göra det ändå, för att få lite närhet. Vi har ju sovit tillsammans i två månader.. Men nej, det kändes bra att gå hem! :)
Bättre att hålla det strictly friendship, liksom...