torsdag 5 januari 2012

från och med nu...

Idag vaknade jag med en finne på läppen.
Inte vilken finne som helst, heller. En riktigt härlig, djup kompis.
Det ser på riktigt ut som om jag har försökt spruta in silikon i överläppen, men misslyckats kapitalt så allt bara hamnade på en sida.

Fast hellre nu än om sex veckor. Det är bara att inse att nu är det skarpt läge. Sex veckor tills jag, vi, ska stå på en av Stockholms scener och leverera något riktigt jäkla skitbra. 5 kilo lättare, hade jag tänkt. Jag vill ju kunna titta på bilder från showen och gilla dem.
Det känns inte som om jag kommer hinna med så mycket mer än att sjunga, träna och jobba de här veckorna...

2 kommentarer:

Vero sa...

*fniss* Förlåt, men som du skriver, tur den kom nu och inte om 6 veckor.

Antoinette sa...

ja.. Hoppas att det inte kommer massa släktingar till den och hälsar på.. :)