tisdag 17 januari 2012

Gick inte enligt planen idag..

Jag skulle ju bara sitta hemma i soffan och fisa ikväll, var det tänkt. Så sjukt trött när klockan ringde imorse. Jag kommer inte riktigt i säng på kvällarna.
Men, så ringde M och undrade om jag ville ta en prommis Eftersom jag vet att det blir rätt bra motion, när jag ska försöka hinna med hans långa kliv, så sa jag okej. Ja, lite för att jag ville umgås med honom också. Det blev väl en 45 minuters rask promenad och sen te och diskussioner om allt mellan himmel och jord. Trevligt, men ingen slapp tv-kväll.
Just nu sitter jag och funderar över om jag ska ta ett bad eller om jag ska kolla lite tv ändå.

Det lutar åt ett bad och sen sängen, faktiskt. Hade inte riktigt lika mycket energi som igår, var rätt seg och lite låg mitt på dagen, men så hittade jag after eight i personalrummet och livet blev lite lättare att leva. Sen kändes det bättre på eftermiddagen. Det blir nog bra det här.


Men jag är fortfarande skitöm i pannan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Choklad får vilken dag som helst att bli bra!! Och after eight och kaffe är ju helt lovely! Mums!!

Antoinette sa...

Ja, det gjorde min dag! :)