fredag 27 januari 2012

Listdags

Nämn något som gjorde dig glad igår: att det var en bra dag på jobbet, typ. Och att hänga med M.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Tog på mig jackan
Vad gjorde du för 15 min sedan? chattade med hansombaravillhasex, drack vin och lyssnade på Chris Cornell på youtube
Det sista du sa högt? Vi hörs sen då
Det senaste någon sa till dig: Ja vi hörs
Vad har du druckit idag? Vatten, kaffe, vin
Vad var det senaste du åt? Kyckling i röd curry
Vad var det senaste du köpte? Vin
Vad är det för färg på din ytterdörr? Träfärgad
Vad är det för väder hos dig nu? Typ snö
Godaste glassmaken? nåt med massa chokladsås och gegg
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja, det gör jag. Obotlig romantiker.
Sover du tungt? Nej, väldigt sällan
Drömmer du mardrömmar? Det händer, men de är mest obehagliga. Inte typ skräck
Trivs du med ditt jobb? ja. Det är tufft, men helt ok.
Favoritklädsel? pyjamas
Favoritlåt just nu? lyssnar mest på musik till showen..
Vad ser du om du tittar till höger? Ett glas vin
Vad gör dig glad just nu? första fredagen sen jag börjat jobba igen!
Vad ska du göra härnäst? Hmm. Antingen gå ut eller så fortsätta poppa musik på youtube och dricka vin
Höger el vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? soft!
Favoritgodis? Choklad
Kläder just nu? Morgonrock
Sommarplaner? En Londonresa i juni, sen vete sjutton
Hur många kuddar sover du med? Fyra
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska om jag får följa kroppens naturliga rytm
Vad är viktigast för dig? Att må bra
Är du kittlig? Njae
Snarkar du?Inte vad jag vet
Stjärntecken? Vädur
Äckligaste insekten? Kackerlackor
Stökigt el välstädat? Jag älskar att ha välstädat, men orkar sällan tyvärr..
Vad längtar du mest efter just nu? Spontant skulle jag säga nån att sova med, men jag vet inte om det är sant egentligen..

Inga kommentarer: