torsdag 2 februari 2012

Sjuk, uttråkad och funderar över sex

Fortfarande sjuk.
Jag var dock iväg och repade idag, eftersom det känns ungefär som om man måste vara död för att ha en giltig ursäkt för frånvaro.
Det gick skitdåligt. Jag hade ingen koll på nåt, inte ens sånt jag vet att jag har koll på. Men det var ändå bra, för nu vet jag definitivt vad som inte sitter.

Annars är det så trist så jag vet inte vad. Särskilt nu när jag är sjuk och inte orkar nåt. Annars också i och för sig, eftersom all energi går till jobb och till show. Det får vara så fram till efter showen. Sen vill jag nog börja dejta lite igen.
Mailar lite gör jag ju. En snubbe jag mailat med förut, men som mest skrev intetsägande mail och sen försvann när jag frågade om han ville ses. Han dök upp igen och förklarade sin frånvaro med en grej som faktiskt lät trovärdig. Okej, jag kanske är naiv, men skitsamma. Vi mailar i alla fall, så får vi se om det blir av att ses den här gången. Om inte annat har jag fått tips på massa bra tv-serier och vart man kan streama dem.
Annars hänger jag ju mest med M, som har gått och blivit lite löst förälskad i en kollega, som råkar vara både ihop och sambo. Inte så smidigt kanske. Och så msn:ar jag med hansomuppenbarligeninteärsåintresseradavsexlängre. Eller vad vi ska kalla honom. Egentligen är det väl han som msn:ar med mig. Det är väldigt sällan jag som hör av mig först, vilket gör det hela ännu märkligare. Vet inte vad han är ute efter längre, men sex verkar det inte vara. Han är bara trött jämt.
Jag vet inte, jag trodde jag var bra på den där sexgrejen? Fast det är klart, har man inte övat så många gånger de senaste tre åren, så är det kanske inte så konstigt att man ligger av sig. Eller så är det honom det är fel på. Ja, så säger vi! Lite tror jag iofs att han är en erövrare, så nu när han fick mig att ge med mig, så är det inte lika intressant. Han tjatade ju i typ två månader innan han fick komma till..

Äsch. Skitsamma. Jag är för trött för sånt snusk ändå. I alla fall fram till showen. Jag får tänka som en idrottsman, att jag ska låta bli att ligga för att samla fokus till the big game..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är en årstid som suger energi ur en tycker jag...allt är tusen gånger tyngre bara. Tycker ändå du har tillräckligt med projekt med tanke på att du är i ofas.

Karl som är för trött för att ligga?? Har han kört med falsk marknadsföring? ;)

Åsa sa...

Klart du är bra - men det är ju hela kemin som gör grejen. Med vissa blir man sexgudinna o med andra inte mycket bättre än en robot typ. Har ju oftast med dem att göra, håller de låg nivå blir det samma sak för en själv :) Eller så är man inte i samklang, då blir det inte heller så fantastiskt.

Anonym sa...

Håller med bara jag. Och är man inte i samklang så spelar det ingen roll om killen är skitbra annars.. Fan, vill också dejta lite!

Antoinette sa...

ja, visst är det ju så. Att det är kemin som gör det.
Och jag vet också att ju mer kompis jag är med min kropp, desto mer kan jag slappna av. Och jag är på väg dit..

Han har HELT KLART kört med falsk marknadsföring! ;) Fan, jag har väl nog med chattkompisar.. ;)