måndag 27 februari 2012

Men IGEN...

Åkte till jobbet och vände idag.
Surt att bli sjuk en av de lugnaste veckorna på året. Men det blir inte kris för kollegorna i alla fall.

Så dagen har mest tillbringats i sängen med en ny bok, som jag så lägligt köpte på min shoppingrunda igår. Jag köpte nya skor också och en randig tröja från Gina. Men dem har jag inte haft med mig i sängen.

Jag har tvättat lite också. I tvättstugan lyckades jag surna till för att en maskin var upptagen på min tvättid, så jag var rätt grinig mot tjejen som hade tvättiden innan. Sen visade det sig att det var en snubbe som tjuvtvättade emellan, så jag bad om ursäkt nästa gång jag var nere. Jävla typ. Först tvättar han in på min tvättid, sen hänger han upp sina grejer fast jag sa uttryckligen att jag behöver torkutrymmet på en gång eftersom jag hade massa tvätt och redan var sen. Jag har sett honom förr, han tvättar ofta på andras tvättider. Snyltare!

Min toleransnivå sjunker rätt drastiskt när jag mår dåligt...

2 kommentarer:

Pinglan sa...

Snyggt du har fixat här inne!! Men jävla människa!! Man tar inte andras tvätt-tider! Så är det bara!!

Antoinette sa...

Ja, sånt liksom upprör min rättvisa själ! ;)Faktiskt.
Tack, jag är rätt nöjd själv! :)