lördag 25 februari 2012

Folk är så jävla sjuka i huvudet!

Jag fick precis veta att en mycket nära släkting till mig fått anonyma brev med posten. De första var hyfsat harmlösa, förutom att det är obehagligt att få post utan avsändare. Men det senaste. Så sjukt.
Ett kuvert, med en liten lapp i. På lappen står det "vila i frid".
Vad är det för fel på folk?!?

Min släkting har kontaktat polisen och de tar det här på största allvar, delvis för att min släkting är lite av en offentlig person. De tror dock inte att det har med offentligheten att göra utan att det är personligt. Vilket också är helt sjukt, för jag fattar inte vem som kan vilja min släkting så ont, särskilt inte efter det som hänt min familj.

Jag känner hur lejoninnan i mig vaknar och jag vill bara skydda min familj. Typ slå ihjäl den som skickat de där breven. Men det är svårt när man sitter 100 mil ifrån.

Helvete.

6 kommentarer:

Tears and Pearls sa...

Men shit! Sånt där är definitivt allvarligt! :(

Anna sa...

Vad läskigt!

Anonym sa...

Uach va läskigt.. *ryser*

Anonym sa...

Fy fan vad obehagligt! Skönt att de tar det på allvar i alla fall!

Kira sa...

Usch! Det otäcka är att det verkligen finns sådana idioter där ute. Förhoppningsvis är det inget men att vara rädd är den värsta känslan som finns.

Antoinette sa...

det är så sjukt att det finns såna idioter. Oerhört obehagligt.